پروژه سورس کد بازی مار به زبان c
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه سورس کد بازی مار به زبان c


بازی مار یا بازی snake یکی از پرطرفدار ترین بازی هاست و بیشتر به صورت پروژه برای دانشجویان سال اولی مطرح میشود که در اینجا سورس کد بازی  مار قرار داده شده است. در این بازی قوانینی وجود دارد، بدین صورت که اگر مار به موانعی که در سر راهش قرار دارند بخورد یا مار با خودش برخورد کند باخته است و بازی تمام می شود، مار با خوردن غذا ها می تواند بزرگتر شود و به مرحله بعد برود و در هر مرحله سرعت مار بیشتر می شود، و اگر مار به دیوار های اطراف برسد از سمت دیگر دیوار بیرون می آید .

این کدها که به زبان c نوشته شده است،سازگار با نرم افزارهای ++borland c و ویژوال 2010 است و بسیار ساده و قابل فهم نوشته شده طوری که هر کسی هم که آشنایی زیادی با برنامه نویسی c  نداشته باشد می تواند آن ها را به راحتی درک و هضم کند و  بدون هیچ خطایی قابل اجرا در نرم افزار های مذکور است. واگر احیانا در رابطه با فهمیدن کدها به مشکلی برخوردید می توانید در قسمت تماس با من درمیان بگذارید، در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان خواهم بود.

همچنین یک تصویر از محیط این بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید. در اینجا مار به عنوان دنباله ای از ستاره ها درنظر گرفته شده است، غذای مار دایره های کوچک تو خالی است که با هر بار خوردن آن یک ستاره به طول مار اضافه می شود و علامت های شارپ بعنوان مانع هستند، اگر مار به آنها برخورد کند بازی تمام می شود.مکان غذا ها و مانع ها بصورت رندم و تصادفی قرار گرفته اند.


بازی ماربازی مار


هم اکنون می توانید پروژه سورس کد بازی مار را به قیمت 10000تومان از سایت آسمان فایل دانلود کنید.


خرید و دانلود  پروژه سورس کد بازی مار به زبان c






:: برچسب‌ها: سورس کد بازی مار , سورس مار , بازی مار , snake ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: